onsdag 31 oktober 2012

Så får du en gratis Glossybox

Idag kom månadens efterlängtade Glossybox. För er som bor i Sverige - missa inte chansen att få en box helt gratis i Geishas kampanj. Min man anser att alla kvinnor borde unna sig en prenumeration på Glossybox (Ni vet - "Happy wife - happy life"). Kuvert för kampanjen ska finnas i de flesta butiker, och allt du behöver göra är att skicka in fyra streckkoder. Kanske vill du passa på att prova nya Geisha med mörk choklad? Jag fick ett smakprov i månadens Glossybox - fast personligen gillar jag den "vanliga" betydligt bättre. Denna månaden blev jag annars gladast över hårinpackningen från fantastiska Aussie. Jag har fått flera nagellack de senaste månaderna, så det är väl snart dags att göra något kreativt med naglarna. Kolla gärna in de här tipsen på roliga tekniker.
 
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar